Reklamace
Reklamace produktů V případě reklamace z důvodu poškození obsahu zásilky během přepravy, prosíme o okamžitý kontakt s naším zákaznickým servisem za účelem nahlášení této skutečnosti. V takovém případě prosíme o zaslání fotografií poškozeného zboží spolu s fotografií protokolu o škodě (pokud byl vypracován) na e-mailovou adresu: info@renzo.cz
Reklamace kvůli poškození při přepravě lze podávat do 7 dnů od data přijetí zásilky, proto je důležité zkontrolovat obsah zásilky ihned po jejím přijetí.
V případě, že zakoupené zboží od nás bude vadné, je nutné okamžitě podat reklamaci na e-mailovou adresu: info@renzo.cz
V případě zjištění vady má zákazník právo požadovat od prodejce:
výměnu zboží za bezvadné, odstranění vady, nebo podat žádost o:
snížení ceny, odstoupení od smlouvy – v případě podstatné vady. Všechny reklamace jsou naší firmou vyřizovány okamžitě po obdržení oznámení.
Reklamace příslušenství V případě reklamace příslušenství není nutné jej demontovat a vracet k opravě. Abychom urychlili celý proces, prosíme o zaslání fotografií vady nebo poškození, nebo také nahrání krátkého videa.
Všechny reklamace příslušenství jsou vyřizovány po obdržení oznámení a všechny opravy a výměny dílů nebo příslušenství probíhají formou zásilky.
Nenabízíme servis u zákazníka doma.